Testimonial Part 1

1 comments - Post a comment

Abg Arie
dia comel..klakar..klu xde dlm klas terasa cam kehilngan lak..
dah kawen...and yg beshnye mmg slamber..dulu masa sems 1..slalu dia wat klakar
tapi skrg cam kurang sket dah..x tau la sbb ape..abg ade masalh ke?huhu...

kerol
org yg sma2 masuk dlm limt4..aktif..kinestatic..baek..rajin bercakap dan bertnya kat lec smpai lec pun pening kepala nak jawap soklan dia..haha..tp dia best..ske tolong org..
and tu la sumtimes kata2nye mmg x tahan laa..mmg outspoken btul la + open minded..
igt lagik masa kat recsam..siap ade lakaran bagai...ish2.....mmg power science and hal rumahtngga...haha...

Nuar
mr admin kite..kate nak jadik admin tp xde post pun..ntah pape...dia nih sempoi beb...wlpun ckp aku hati kering..tp rsnye dia lagik kering dari aku..keh3...wlpun nmpak cam berani tp penakut gak orgnye..isteri dia jelita wooo..aku sendiri pun tertwan..caye la...

Mizi
Ske ZzZzzz x kira di mana dia duduk...wlpun dia ZzzZZZ tp bile tnya soklan..pergh power woo...bleh memutarbelitkan saraf2 lecturer..aku pun heran..kat mna la dia leh dpt idea tu..:p
mizi nih nakal orgnye..kan mizi kan...ske ym yg pelik2..huehue..aku tau..ko la yg wat keje kat shoutbox tu kan...muahaha

fakrul
ustaz yg plg glamer...kat mn pun sure kene bc doa..sian tau....baru jerq kawen...ketua klas yg ok la...wlpun kadang2 tu...terlambat sket...tp xper..aku tau..dia bzy beb...huihui...

Q
excellent in english...mmg power ar...dia plg terer speaking sklai..caya laa..

Laila
rajin banget....ske siang ikan...huhu...penolong yang aku rasakan seorang yg bertggungjwap laa..
part best tu..dia rajin...er..mmg rajin...huiui

Kak Hajar
outspoken...ade nmpak ciri2 leaderships....dah kawen...manis orgnye...mmm..ape lagik..mm..

Ida
darlink yg comey banget...nmpak cam pendiam tp sebenarnya klu knal btul2 mmg over rate dr aku...aku rasa dia nih jelita tau..tgk bulu mata dia..lentik cam pakai mascara padahal ori jaa..jeles nyah...auwww....ida..i luv u..muahaha.....

Mida
manisnye dia nih....sesuai jerq pakai kaler ape2 pun...lemah lembut...tu yg x tahan tu..ish2...
gadis manis ni baru jerq kawen....and dia nih x pernah aku nmpak marah2 pun..beruntungnya laki dia...

salme
eh..author limt4..nape xde post ape2?huehue...kecik orgnye..specky...dia nih pandai bergaya...tudng2 tu macam2 lilitan..berbatuan2...mg nmpak gaya cikgu...digosipkan ngn dak limt3..tp xde ape2 sbnrnya...harinih baru aku tau dia dah tunang...ish2...ketinggalan lrt btul aku neh..

[to be cont]

 
This Post has 1 Comment Add your own!
Anonymous - November 26, 2008 at 6:12 PM

suma dh mcm xbermakna. hanya tinggal kenangan ja. masing2 dh ada xseperti dulu

Post a Comment